GirlsCreative
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Hey meiden. Naast het Reputatie systeem, waarbij je elkaar punten kan geven, komt er binnenkort ook een Activiteit systeem! Meer hierover komen jullie te horen bij 25 leden!

 

 Hoe werkt Gc?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Truculent Daughter
Admin
Admin
Truculent Daughter


Lid sinds : 21-04-15
Leeftijd : 28

Hoe werkt Gc? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe werkt Gc?   Hoe werkt Gc? Emptydi 21 apr - 22:57

<br /> Hey iedereen! Ik zal hier even wat basis delen van GirlsCreative uitleggen.
Hoe pas ik mijn avatar aan?
Profile -> Avatar
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hier kan je een afbeelding uploaden, of een simpele avatar maken met faceyourmanga.


Hoe maak ik een topic?
Kies een forum onderdeel en vervolgens klik je op het kopje "New topic". [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Als je een bericht maakt, dan kan je ook een poll openen, dit doe je onderaan het venster.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Ik wil een mailtje sturen, hoe doe ik dat?
Naast "Profile" staat een kopje met "You have (...) messages". Klik hierop en dan zie je de knoppen "New PM".


Ik vind iemand hier aardig, hoe word ik vrienden met haar?
Ga naar iemand's profiel, door op haar avatar te klikken op het forum, of de naam in de member list. Hier vind je dan boven de foto van de avatar 2 opties.  
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Met "add to friends list" voeg je iemand toe.
En als ik iemand wil blokkeren?
Dan klik je op "add to foes list"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://girlscreative.actieforum.com
 
Hoe werkt Gc?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GirlsCreative :: Newbies :: Help-
Ga naar: